• Levering gratis vanaf 45€ verzendkosten en levertermijn vindt je hier

  • Levering gratis vanaf 45€ verzendkosten en levertermijn vindt je hier

Uw vragen

Stel u zich vragen? Heeft u informatie nodig?
Dus Win tijd : Denk eraan om onze FAQ te raadplegen FAQ.
Voorgesteld door duidelijke thema's, U kunt hierin terugvinden wat u nodig hebt.

ALGEMEEN

Test u op dieren?

Wij testen NIET op dieren, noch ondersteunen wij dergelijke praktijken. Onze producten bevatten geen ingrediënten die afkomstig zijn van dieren. Bijenwas is vervangen door synthetische bijenwas en lanoline door Bis-Diglyceryl Polyacyladinpale-2. Momenteel steunen wij HSUS (Humane Society of the United States) en zijn wij partners met PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) in het 'Caring Consumer Project'. Raadpleeg a.u.b. onze filosofiepagina voor meer uitleg over ons bedrijf.

Betalen via overschrijving?

Het duurt zo'n 2 à 3 werkdagen vooraleer de overschrijving geregistreerd is. Daarna pas wordt uw bestelling verzonden.

Is het veilig om op de e.l.f. website te winkelen?

Ja, al onze creditcard transacties zijn zeer veilig. Alle online bestellingen worden door middel van goedgekeurde industriële standaard technologie - ook wel SSL genoemd (128 bit codering) gecodeerd en via onze beveiligde server Protx verzonden om zeker te stellen dat gegevens niet onderschept kunnen worden.

BEDRIJFSINFORMATIE

Bent u verbonden aan enige andere bedrijven?

Wij hebben geen connecties met de detailhandel op dit moment; wij zijn een onafhankelijk bedrijf.

Is e.l.f. een serieus bedrijf?

Ja, wij bestaan al 3 jaar op de markt en bieden hoge kwaliteit tegen een zeer goede prijs. Geen addertjes onder het gras. Lees het buzz-hoofdstuk op onze site, om te de tijdschriften te bekijken, waarin artikelen over ons staan en wat mensen over ons zeggen.

VERZENDINGEN EN RETOURS

Wat is uw restitutiebeleid?

Omdat ons bedrijf met lage kosten werkt, bieden wij geen restitutie op onze producten.

Wat als ik producten mis in mijn bestelling of als ik een beschadigd product ontvang?

Neem a.u.b. contact op met klantenservice voor assistentie. Indien er geen restitutie is verleend, worden de ontbrekende artikelen die op voorraad zijn dan opnieuw verzonden. Niet voorradige en/of beschadigde producten worden volledig vergoed.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?

U kunt de status van uw bestelling(en) terug vinden in de rubriek "Mijn bestellingen" links in "Mijn account". Uw bestelling zal ofwel "in afwachting van betaling" ofwel "in behandeling" staan. Wanneer deze nog niet betaald is (en dus "in afwachting van betaling" staat), gelieve deze te betalen door te klikken op " Nu betalen". Om veiligheidsredenen kunt u slechts één keer per bestelling per dag op de betaalpagina terechtkomen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen en verzonden?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvangt u een bevestiging per e-mail dat wij uw bestelling hebben ontvangen en geven hierbij een bestelnummer en een overzicht van uw bestelling. Wanneer we uw bestelling hebben verwerkt en verzonden, krijgt u een nog een e-mail bericht om u te laten weten dat uw pakje onderweg is. Let op ! Uw bestelling wordt pas behandeld na ontvangst van uw betaling

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Alle bestellingen kunnen geannuleerd worden tot het moment van verzending. Echter, wanneer een product al onderweg is, kunnen wij het niet annuleren. Tot onze spijt kunnen wij geen artikelen wijzigen in een bestelling wanneer deze al is geplaatst. Helaas kunnen bestellingen niet gewijzigd of geretourneerd worden wanneer de bestelling onderweg is. We kunnen geen artikelen toevoegen of adressen wijzigen wanneer een bestelling voor verpakking en verzending is afgedrukt in ons magazijn. Voor het annuleren van een bestelling neemt u a.u.b. contact op met klantenservice en geeft u aan ons door welke wijzigingen u wenst.

Wat moet ik doen wanneer ik een gebroken product ontvang hebt?

Gelieve een foto door te mailen van het product naar contact@eyeslipsface.nl zodat wij zo snel mogelijk het nodige kunnen doen.

MIJN ACCOUNT

Hoe kan ik een account krijgen?

Wanneer u klaar bent met winkelen en u alle e.l.f. -bestellingen in uw winkelwagentje heeft geplaatst, klikt u op "aankoop bevestigen", op dat moment wordt aangegeven dat u een account moet aanmaken bij e.l.f. Wanneer u hierbij problemen ondervindt, neem dan a.u.b. contact op met klantenservice op 06.21.99.31.14 of per e-mail naar contact@eyeslipsface.nl

PRODUCTINFORMATIE

Waar kan ik de lijsten met ingrediënten vinden voor de producten?

In navolging van EU-richtlijnen, wordt ieder cosmetisch product van e.l.f. voorzien van een ingrediëntenlijst op de achterkant van de buitenste productverpakking. Die lijst kunt u ook op onze website zien in de rubriek van iedere product "componenten".

Waarom slechts €1?

Vandaag de dag gaan schoonheid en welzijn hand in hand - dit is een holistische benadering die een goede gezondheid en welzijn centraal stelt in het begrip schoonheid. Schoonheid ontstaat vanuit het gevoel op uw best te zijn, een innerlijk zelfvertrouwen dat zich naar buiten toe manifesteert als aantrekkelijkheid. E.l.f.'s filosofie is dat schoonheid van binnenuit komt en het is ons doel om iedere vrouw in staat te stellen er op haar best uit te zien en te voelen door de perfecte combinatie van het innerlijke en uiterlijke persoon. Met dit doel voor ogen werd e.l.f. cosmetica geboren - een serie eenvoudige, luxueuze probleemoplossende producten die u helpen u uw unieke, persoonlijke schoonheid te laten zien en te geloven. Onze cosmetica zijn ontworpen om de vrouw te verbeteren en accentueren, niet om haar te verbergen. Bij e.l.f. geloven wij dat innovatieve technologie, ingrediënten van hoge kwaliteit en superieure aflevermethoden zich niet hoeven te beperken tot prestigieuze detailhandelaren. Iedere vrouw moet de gelegenheid krijgen om van innovatie te profiteren zonder hiervoor haar budget op te offeren. Wij hopen dat u het met ons eens bent en nodigen u uit om e.l.f.'s revolutionaire, laaggeprijsde cosmetica en de bewezen resultaten te ervaren.

Zijn de producten van normale grootte?

Al onze producten zijn van normale grootte, net zoals bij ieder ander cosmeticabedrijf. Vergelijkbaar met Revlon, Cover Girl, Clinique, Stila, etc....

Zijn de producten hypoallergeen? Waar vind ik de ingrediënten?

Alle e.l.f. producten zijn hypoallergeen en niet-comedogeen. De ingrediënten staan steeds vermeld bij ieder product. Aarzel niet om ons te contacteren voor meer informatie.